۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۱۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85217548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۳ کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش استان اصفهان است

اصفهان - ایرنا - مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: ۱۸۳ کلاس درس به ظرفیت پنج هزار ۵۰۰ دانش‌آموز در آستانه سال تحصیلی، آماده تحویل به آموزش و پرورش این استان شده است.

به گزارش ایرنا، مجید نسیمی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد:در قالب " طرح شهید عجمیان " هم اینک بیش از ۵۰۰ باب مدرسه در استان اصفهان در دست نوسازی و بهسازی است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان تصریح کرد: همچنین امسال تجهیز چند باب هنرستان در دستور کار قرار دارد که تاکنون علاوه بر نوسازی، ۵۰۰ دستگاه رایانه بین این واحدهای آموزشی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳ هزار کلاس درس فرسوده در استان اصفهان نیاز به نوسازی دارد، گفت: درسالجاری ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در نظر گرفته شده است که ۱۰ تا ۱۵ درصد این اعتبار از محل کمک خیران و بقیه از طریق مشارکت تامین خواهد شد.

نسیمی با اشاره به اینکه بخشی از نوسازی مدارس با کمک گروه‌های جهادی و خیران انجام می شود،گفت: سرانه نوسازی مدارس‌ در شهرستان‌ها با توجه به شرایط و اولویت مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: کار ساخت و ساز مدرسه استثنایی شهر دهق با ۶ باب کلاس درس و با زیربنای ۴۸۰ مترمربع و کارگاه‌های مهارت زندگی، علم و فناوری، گفتار درمانی و کاردرمانی با کمک خیران و اعتبارات دولتی آغاز شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان همچنین به آغاز عملیات ساختمانی هنرستان جوار صنعت همگام اشاره کرد و گفت: این هنرستان ۹ کلاسه با مشارکت یک شرکت قطعه سازی خودرو و در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت ، در زیربنای یک هزار و ۷۵۰ مترمربع شامل سالن چند منظوره ، کارگاه، سایت رایانه، کتابخانه و ۴ باب اتاق اداری احداث می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha