آغاز بازگشت زائران؛ ۸۵۰ هزار تردد در محورهای اربعین

تهران - ایرنا - جانشین پلیس راهور فراجا با اعلام ثبت ۸۵۰ هزار تردد در ۶ محور منتهی به مرز ایران و عراق گفت: شاهد افزایش ۲۲ درصدی تردد زائران نسبت به سال گذشته هستیم.

سردار سیدتیمور حسینی صبح شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: تا ساعت ۲۴ شب گذشته بیش از ۸۵۰ هزار تردد در ۶ محور مواصلاتی منتهی به مبادی مرزی کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه شرایط ترافیکی تمامی محورهای مرزی عادی و روان است، افزود: طی ۲ روز گذشته شاهد افزایش موج بازگشت هستیم اما با این وجود همچنان زائران برای حضور در اربعین در حال مراجعه به مرزها هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره وضعیت پارکینگ‌های مرزی اعلام کرد که حدود ۹۰ درصد ظرفیت پارکینگ مرزی تکمیل است اما به دلیل بازگشت زائران در شرایط متعادل قرار دارد.

ساعت ۱۷ تا ۲۲ اوج ترافیک مسیرهای مرزی

سردار حسینی همچنین به ساعات پیک ترافیک اشاره کرد و افزود: حدفاصل ساعت ۱۷ تا ۲۲ بیشترین میزان ترافیک را در مسیرهای مرزی شاهد هستیم که از زائران تقاضا می شود برای کاهش بار ترافیکی زمانبندی رفت و بازگشت خود را برای ساعات دیگر تنظیم کنند.

وی درباره حوادث جاده‌ای نیز گفت: روز گذشته در مسیر ایلام به مهران یک دستگاه دنا به دلیل خستگی و خواب آلودگی از مسیر منحرف شد و هر چهار سرنشین آن فوت کردند.

این مقام انتظامی از زائران به خصوص دارندگان خودروهای شخصی خواست که حتما استراحت در رانندگی طولانی را اولویت قرار داده تا با این کار سلامت و ایمنی خود و خانواده را تضمین کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha