۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85218043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲۰ درصد از زائران اربعین کشور توسط ناوگان جاده‌ای اصفهان اعزام شدند

اصفهان- ایرنا- معاون حمل‌ و نقل اداره‌ کُل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۰۲ هزار و ۳۳۴ نفر معادل ۲۰ درصد از کل زائران کشور توسط ناوگان اتوبوسی استان اصفهان به سمت مرزهای چهارگانه اعزام شدند.

محمدعلی صلواتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده در ماه‌های گذشته، پیگیری‌های راهداری و هماهنگی دستگاه‌های استان، تاکنون هیچ مشکلی در عرضه بلیت برای عزیمت زائران به مرزهای چهارگانه وجود نداشته‌ است.
وی اظهار داشت: زئرانی که قصد سفر از طریق ناوگان‌های عمومی را داشتند، توانسته‌اند بخوبی و سهولت از طریق سایت‌های اینترنتی مُجاز یا دفاتر شرکت‌های مسافری در پایانه‌های مسافربری اقدام به تهیه بلیت کنند.
معاون حمل‌ و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان ادامه داد: بیش از ۱۰۲ هزار و ۳۳۴ زائر از روز ۲۴ مرداد تا پایان روز جمعه ۱۰ شهریور بوسیله سه هزار و ۴۸۸ دستگاه اتوبوس به سمت مرزها عزیمت کردند که این رقم نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۷ درصد افزایش سفر و ۲۵ درصد افزایش مسافر داشته است.

وی با اشاره به اشتیاق اصفهانی‌ها برای سفر به عتبات عالیات از طریق مرز مهران ناظر به سهولت ادامه سفر در کشور عراق خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ درصد از اعزام‌های استان ما به مرز مهران، کمتر از هفت درصد به مرز شلمچه، کمتر از سه درصد به مرز چذابه و حدود یک درصد به مرز خُسروی بوده‌ است.
صلواتی تصریح کرد: ۲۰ درصد از زائران کل کشور که با ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای اعزام شده‌اند مربوط به اصفهان هستند که این علاوه بر نمایش اشتیاق مردم استان ما به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موید سطح خدمت‌رسانی سیستم حمل‌ و نقل جاده‌ای و ظرفیت ارائه شده ناوگان اتوبوسی اصفهان است.

روز چهارشنبه هفته جاری، ۱۵ شهریور مصادف با اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha