۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 5307
کد خبر: 85218072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسین(ع) به این پسر افتخار می‌کند+فیلم

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85218072
حسین(ع) به این پسر افتخار می‌کند+فیلم

تهران- ایرنا- در ایام آیین سترگ اربعین حسینی، هزاران صحنه و واقعه فراموش ناشدنی در حال رخ دادن است که می‌شود برای هر کدام ساعت‌ها سخن گفت و صفحات بسیاری را قلمی کرد. در واقع، این مسیر سربلندی، پایان ندارد.

به گزارش ایرنا، در این میان، فیلمی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده که اشک و اشتیاق را در بیننده، همزمان بر می انگیزاند. فیلم، پسری را نشان می دهد که در پیاده روی اربعین، کوله پشتی پدر را پنهانی، بالا می گیرد تا کمتر دچار زحمت شود.

می توان برای این لحظه دوست داشتنی نوشت: «از گفتن قصه و شنیدن افسانه، بگذر. همین را ببین. همین لحظه ای که از آسمان ها، به آن چشم دوخته اند. در این مسیری که هر روز، نو است و نوتر می شود. انسان سالک، رهروِ بی ادعا، مسیر تعالی را سبکبار و عاشق، طی می کند. انسان، معنای انسان می یابد. ساخته می شود. عروج می کند. مسیر حسین، همین است؛ ایثار، مقدمه رسیدن به معراج است.

پدر، راهِ رهایی را پیش روی پسر قرار می دهد و پسر، برای مرشد خود، جانبازی می کند و شگفتا که در این مسیر، هر دو به یک اندازه، عروج می کنند. اینگونه است که با صدای رسا باید گفت؛ مسیر حسین، سراسر سربلندی‌ست.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha