ثبات قیمت‌ها باعث رشد اقتصادی و رونق بازار خواهد شد

تهران- ایرنا- یک فعال بازار کار با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت سیزدهم، درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر دولت بتواند روند مشخصی را برای تثبیت قیمت‌ها طی کند، به‌طور قطع شاهد رشد اقتصادی و رونق بازار در کشور خواهیم بود.

«حمید حاج‌اسماعیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: در سه تا چهار سال گذشته به دلیل شدت یافتن تحریم‌ها شرایط بسیار سختی‌ داشتیم. به همین دلیل بر مسائل اقتصادی ایران نیز شرایط سختی حاکم شد.

وی با بیان اینکه برای برگرداندن شرایط بیش از همه به ثبات نیاز داریم، ادامه‌داد: ایجاد ثبات در بازار کار و اقتصاد کشور باید نسبت به همه عوامل دیگر اولویت بیشتری داشته باشد.

حاج‌اسماعیلی خاطرنشان کرد: درست است که تورم و قیمت کالاها افزایشی بوده و شوک‌های اقتصادی در این چند سال گاهی در عرصه نرخ کالاها، ارز، طلا و غیره ایجاد شده است، اما اگر دولت سیزدهم بتواند روند ثابتی را به همین شکل ادامه بدهد و قیمت‌ها تثبیت شوند، به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

وی بیان‌داشت: اگر دولت بتواند در این شرایط سخت، ثبات ایجاد کند موفقیت بزرگی برای کشور رقم خواهد خورد و پس از آن می‌توانیم شاهد رشد اقتصادی و رونق بازار در کشور باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha