۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85218219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله ۴۰۰ میلیارد ریالی قاچاق قطعات خودرو در شهرضا توقیف شد

اصفهان–ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و توقیف محموله قاچاق لوازم یدکی خودروهای خارجی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سردار حمید علینقیان پور روز شنبه افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "شهید امامی" فرماندهی انتظامی شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند، مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: رانندگان هر ۲ خودرو فاقد مدارک معتبر برای بار خود بودند و بر همین اساس خودروهای مذکور بازرسی و در نتیجه ۱۹۸ هزار قطعات یدکی خارجی خودرو از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی اصفهان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: رانندگان خودروها تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار علینقیان‌پور از افزایش برخورد ماموران پلیس با محموله‌های قاچاق نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در تمام ساعات شبانه روز در تمام ورودی‌های و خروجی استان خودروهای حامل بار با تجهیزات هوشمند رصد می‌شوند.

شهرستان شهرضا در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

قتل در اصفهان و دستگیری قاتل حین فرار از کشور

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری فردی که پس از ارتکاب قتل و سوزاندن جسد مردی ۳۵ ساله قصد فرار از کشور را داشت، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان گفت: ۲۸ مرداد سالجاری زنی به کلانتری۱۲ خورزوق مراجعه و اعلام کرد که فرزندش مفقود شده است که این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان بُرخوار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان به محل زندگی فرد مفقود شده رفتند که در بررسی صورت گرفته آثار خون او را مشاهده کردند و با تحقیق از همسر، دوستان و همسایگان دریافتند که یکی از دوستان فرد مفقود شده، آخرین بار به منزل او رفته و صدای درگیری آنها از داخل منزل نیز شنیده شده است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان افزود: پس از چند روز کار پلیسی مشخص شد که دوست مقتول قصد فرار از کشور را دارد که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی قم در جریان قرار گرفتند و خودروی حامل او را در جاده قم - تهران متوقف و پس از دستگیری، وی را به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان گفت: متهم در اعترافات خود گفت که از اختلاف دوستم با همسرش باخبر بودم به همین خاطر از همسر دوستم خواستم تا به منزلشان بیاید تا آنها را آشتی بدهم اما وقتی او به منزل آمد دوباره بین آنها مشاجره رُخ داد و دوستم با چاقو به سمت هسرش حمله‌ کرد که من با او درگیر شدم که در این بین همسرش از منزل خارج شد و من چاقو را از دست دوستم گرفتم و ناخواسته ضربه‌ای به پهلویش زدم که او بر روی زمین افتاد و درگذشت.

وی ادامه داد: متهم پس از چند روز جسد دوستش را به بیابان‌های اطراف شهر خورزوق برده و سوزانده بود و سپس قصد فرار به یکی از کشورهای همسایه را داشت که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: با اعتراف متهم، جسد سوخته مقتول در بیابان‌های شهر خورزوق کشف و در نهایت با تکمیل تحقیقات، قاتل برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

خورزوق در ۲ کیلومتری شمال شهر اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha