۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85218239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی‌های درگیری در تل آویو به ۵۴ نفر رسید/ استفاده پلیس از سلاح گرم علیه معترضان + فیلم

تهران- ایرنا- روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از افزایش شمار زخمی های درگیری صهیونیست های آفریقایی تبار و پلیس رژیم صهیونیستی در شهر تل آویو به ۵۴ نفر خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از «تایمز اسرائیل»، تاکنون ۳۵ نفر از معترضان صهیونیست زخمی شده اند که حال چهار نفر نیز وخیم است.

برپایه این گزارش، ۱۱ نفر از این صهیونیست های معترض با سلاح گرم و تیراندازی پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

تعداد زخمی های پلیس رژیم صهیونیستی نیز از ۱۳ نفر به ۱۹ نفر افزایش یافته است.

اعتراضات صهیونیست‌های اریتره‌ای و سودانی‌تبار در تل‌آویو امروز شنبه به خشونت کشیده شد.

معترضان به برگزاری کنفرانسی در حمایت از حاکمیت اریتره، در سفارت این کشور در تل آویو اعتراض داشتند. این کنفرانس قرار است شنبه بعد از ظهر برگزار شود.

براساس این گزارش، سودانی تبارها نیز در این اعتراضات شرکت کردند و تظاهرات کنندگان با همه ابزارهای ممکن از جمله سنگ، به پلیس حمله کردند. معترضان همچنین قصد تصرف مکان برگزاری این کنفرانس را داشتند و اقدام به شکستن شیشه خودروهای عمومی و تخریب یک خودروی پلیس کردند.

پلیس نیز از سلاح گرم برای پراکنده کردن معترضان استفاده می کند.

یهودیان آسیایی و آفریقایی تبار که در سرزمین های اشغالی تحت عنوان یهودیان «مزراحی» شناخته می شوند در مقابل یهودیان اشکنازی که یهودیان اروپایی و آمریکایی هستند، افراد درجه دوم محسوب می شوند. همواره، بیشتر مقامات ارشد کنست (پارلمان) و کابینه رژیم صهیونیستی از یهودیان اشکنازی بوده اند.

گسست قومی، نژادی، زبانی و فکری بین صهیونیستها در رژیم صهیونیستی در سال های اخیر تشدید شده است. بسیاری از کارشناسان، ناآرامی های اخیر در سرزمین های اشغالی و ناتوانی سران این رژیم برای تشکیل یک کابینه باثبات برای آرام کردن اوضاع را مقدمه انحلال این رژیم ارزیابی کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha