۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85218308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه صهیونیستی: مبارزان فلسطینی در ساخت بمب پیشرفت چشمگیر داشته اند

تهران-ایرنا- در پی مقابله مبارزان فلسطینی با خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری، شبکه ۱۲ این رژیم به افزایش چشمگیر توان مقاومت در ساخت بمب ضد زره و تجهیزات انفجاری مشابه اذعان و نسبت به این موضوع به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، شیوه ای که نیروهای فلسطینی برای انفجار بمب در درگیری‌های اخیر نابلس در کرانه باختری در پیش گرفتند، نشان از توسعه و پیشرفت آموزش نظامی آنها دارد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی، هر شب ده‌ها بمب علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر می‌شود و این درحالی است که تمام این بمب‌ها، ساخته خود فلسطینی‌ها هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل معتقد است که وارد کردن تجهیزات حرفه‌ای‌تر در زمینه ساخت بمب به کرانه باختری حتمی است و دستیابی فلسطینی ها به چنین تجهیزاتی، ارتش را بیش از پیش متضرر خواهد کرد.

این رسانه صهیونیستی پس از آن به قدرت نظامی مقاومت کرانه باختری اذعان کرد که «گردانهای نابلس» زیر مجموعه «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی) بامداد پنجشنبه یک بمب دست ساز را در مسیر نظامیان صهیونیستی در نابلس منفجر کرد.

درپی این انفجار یک افسر و سه نظامی صهیونیست دیگر مجروح شدند.

این انفجار به دنبال شهادت «عاید القنی» جوان فلسطینی روی داد که صهیونیست‌ها مدعی بودند که با سلاح سرد در منطقه «المصراره» در قدس اشغالی به دنبال انجام عملیات علیه یک نظامی صهیونیستی بوده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha