توقیف خودروی حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - توقیف خودروی حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد، کشف پنج خودروی مسروقه در خرم آباد، توقیف سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در پلدختر، توقیف کامیونت حامل یخچال قاچاق در دورود سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز شنبه ۱۱ شهریور ماه است.

توقیف خودروی حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه خودروی حامل سه هزار و ۷۸۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار "یحیی الهی" روز شنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۹ خرم آباد حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه خودرو پژوی پارس حامل بار مظنون شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف و بازرسی از خودرو مشخص شد ، حامل مقدار سه هزار ۷۸۴ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز و قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شد گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی با هشدار به مخلان اقتصادی گفت: پلیس در حمایت از تولیدات داخلی و قشر زحمتکش کارگر بدون اغماض با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی برخورد خواهد کرد.

کشف پنج خودروی مسروقه در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۲ سارق در این شهرستان دستگیر شدند و در این راستا پنج خودوری مسروقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ" نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از نقاط این شهرستان، بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شدند که با هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه در تحقیقات اولیه سارقان به پنج فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، گفت: تعداد چهار دستگاه خودرو به مالباختگان تحویل شده است.

توقیف خودروی حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

توقیف سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر گفت: سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش هفت میلیارد۵۰۰ میلیون ریال در شهریتان پلدختر کشف و ضبط شد.

سرهنگ "شاپور گراوند" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۳دستگاه خودروی سواری حامل بارمشکوک وطی یک عملیات آنهارا متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها هشت طاقه پارچه،۱۵۲ عدد لباس زمستانه، ۷۷ عددکیف مدرسه و ۴۲۰ کیلوگرم بادام هندی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ گراوند با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف کامیونت حامل یخچال قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از توقیف یکدستگاه کامیونت حامل یخچال خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشید سیاه منصور" افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از بازرسی این خودرو، مشخص شد حامل پنج دستگاه یخچال خارجی فاقد مجوز و قاچاق می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مشکوفه را ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha