۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85218523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه: قتل‌های درون سرزمین‌های اشغالی، توطئه اشغالگران است

تهران- ایرنا-  رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: قتل‌های داخل سرزمین‌های اشغالی، توطئه اشغالگران برای مشغول کردن فلسطینیان است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «سما»، اسماعیل هنیه روز شنبه در پیامی خطاب به فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی افزود: ما اشغالگران صهیونیست را از جنایت قتل های کور تبرئه نمی کنیم زیرا دستگاه های امنیتی این رژیم تلاش می کنند، ملت فلسطین را از مسیر، نبرد، ارتباط دینی، تاریخی و جغرافیایی با غزه و فلسطینی های ساکن خارج دور کنند.

وی اضافه کرد: قتل های سریالی به شخصیت های بزرگ مانند امامان جماعت، علما و همه اقشار ملت رسیده است.

هنیه افزود: اشغالگران مسوول این قتل ها هستند ولی این موضوع باعث نمی شود که ما از نتایج این جنایت ها و تاثیر آن بر شهرها و شهرک های فلسسطینی نشین غافل باشیم.

وی از شخصیت های سیاسی، فکری و حزبی و همه فلسطینی ها خواست هوشیار باشند و براساس وظیفه ملی، دینی و تاریخی، به حفظ بافت و ساختار ملی فلسطین بیش از هر چیز دیگری تمرکز کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خواستار یک موضع و اقدام قاطع برای پایان دادن به این قتل ها و حفظ خون ملت فلسطین و جلوگیری از خونریزی هایی شد که فقط خدمت به اشغالگران است شد.

شمار قتل های زنجیره ای میان ساکنان فلسطینی سرزمین های اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی به ۱۵۸ نفر رسیده است که ۹ نفر از کشته ها زن بوده اند.

این رقم در سال گذشته ۱۰۹ کشته و در سال پیش از آن ۱۱۱ بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha