پاجانی با شکست «سوباسا» قهرمان ورزش‌های الکترونیک جهان شد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر نماینده ژاپن در فینال مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک، عنوان قهرمانی و مدال طلای جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، دیدار فینال مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک بین حسن پاجانی از ایران و سوباسا ایهاری حریف ژاپنی به میزبانی رومانی برگزار شد که طی آن پاجانی به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

حریف ژاپنی مقام اول PES League ۲۰۱۸، مقام سوم مسابقات فوتبال آزاد جهانی ۲۰۲۲ و مقام سوم مسابقات فوتبال آزاد جهانی ۲۰۲۲ را در کارنامه داشت. ضمن این که ژاپنی‌ها سازنده و مالک این بازی و دستگاه‌ها هستند.

این سومین قهرمانی پاجانی در جهان بود. او پیش از این مدال طلای مسابقات جهانی کره جنوبی در سال ۱۳۹۸ و مسابقات جهانی ترکیه در سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرده بود.

مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک جهان با حضور ۱۱۱ کشور در ۵ رشته به میزبانی شهر «یاشی» رومانی برگزار شد. در رشته Efootball۲۰۲۳ که ۹۷ نفر از ۹۷ کشور در آن حضور داشتند، پاجانی بدون باخت به مدال طلا و عنوان قهرمانی رسید.

پاجانی با شکست «سوباسا» قهرمان ورزش‌های الکترونیک جهان شد

تیم ملی ایران با پاجانی و ارشیا افکاری در این دوره از مسابقات حضور یافت. در این مسابقات افکاری در رشته Tekken۷ برای اولین بار به جمع ۱۶ نفر برتر جهان رسید، اما در دیدار با نماینده پاکستان شکست خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha