۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85218844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکل ترافیک در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: در حوزه ترافیک نیاز به تمرکز جدی داریم و باید در قالب کمیته‌ای مخصوص این مهم دنبال شده و در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: وضعیت ترافیک شهر سنندج به سوهان روح برای مردم تبدیل شده است، مدیریت در صحنه در این حوزه ضعیف است و نیازمند تقویت این بخش هستیم.

وی افزود: اجرای پروژه‌های کلان در حوزه ترافیک زمان بر است باید تا قبل از اجرای این پروژه‌ها با مدیریت در صحنه زمینه را برای کاهش ترافیک و رفع این مشکل در مرکز استان فراهم کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: شهر سنندج ویترین خدمات نظام در کردستان است و توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

وی در ادامه افزود: توجه ویژه دولت به استان کردستان موضوعی بود که از روز اول دنبال کردیم و حساسیت مثبت به استان در بین مسئولان شکل گرفته است.

زارعی کوشا به برگزاری نشست‌های مختلف رییس جمهور با استانداران به صورت مستمر اشاره کرد و گفت: پروژه فرودگاه سقز از موضوعاتی است که در این دیدارها پیگیری کرده ایم و هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده و بنا به دستور رییس جمهور به زودی عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه بسته مناسب مصوبات برای حوزه مدیریت شهری در سفر رییس جمهور تصویب می‌شود، اظهار کرد: برای رفع مشکلات نواحی منفصل شهری و انجام اقدامات توسعه‌ای کمیته ویژه تشکیل خواهیم داد.

رفع مشکل ترافیک در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد

بهره‌برداری از چندین پروژه‌ عمران شهری در سنندج

شهردار سنندج نیز در این دیدار با بیان اینکه چندین پروژه‌ عمران شهری و پارک بزرگ مقیاس در سنندج آماده بهره‌برداری است، گفت: ریل‌گذاری مناسبی در بخش‌های مختلف عمرانی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و فضای سبز در شهر سنندج صورت گرفته و کار با سرعت مناسبی در حال انجام است.

سید انور رشیدی افزود: توزیع عادلانه خدمات و اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به نیاز شهر از نکات مهمی است که مدنظر قرار گرفته و حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری در شهرداری سنندج بوده و در همین راستا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته است.

شهردار سنندج اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری سنندج با ریل‌گذاری و نگاه تخصصی و دید توسعه محوری همه نقاط شهر تعیین و سعی شده زمینه برای تحقق عدالت اجتماعی در خدمات‌رسانی به همه شهروندان در مناطق و نواحی مختلف به ویژه حاشیه شهر فراهم شود.

طلب شهرداری از راه و شهرسازی پرداخت شود

رییس شورای اسلامی شهر سنندج نیز گفت: پرداخت طلب ۲۱ هکتار خالص مسکونی شهرداری سنندج از راه و شهرسازی استان پشتوانه مالی شهرداری و حق شهر و شهروندان سنندجی است که در صورت تحقق تحول جدی در اتمام و اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهر خواهد داشت.

عزت رضائی افزود: عملکرد مدیریت شهری در این دوره موجب رضایتمندی مردم شده و اقدامات خوبی در سطح شهر در حال انجام است و ادامه این روند نیاز به همراهی و همدلی بیشتر مسئولان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha