۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85218914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرکرد رکورددار خُنک‌ترین مرکز استان کشور است

۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85218914
شهرکرد رکورددار خُنک‌ترین مرکز استان کشور است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره روند دمای استان گفت: شهرکرد هنوز رکورددار خُنک‌ترین مرکز استان کشور است.

مهران چراغ‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته کمینه دمای هوای شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری ۱۱ درجه سانتیگراد ثبت و به‌عنوان خُنک‌ترین مرکز استان کشور اعلام شده است.

وی افزود: در این مدت بیشینه دمای هوای مالخلیفه مرکز شهرستان فلارد چهارمحال و بختیاری ۳۷ درجه سانتیگراد ثبت و اعلام شد.

چراغ‌پور تصریح کرد: آسمان چهارمحال و بختیاری تا سه روز آینده صاف تا کمی ابری، در پاره‌ای مناطق غبارآلود، در ساعت‌های بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی با وزش تُندباد لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک‌های محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به احتمال وقوع رگبارهای نقطه‌ای و پراکنده در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در ۲ روز آینده احتمال خطر صاعقه وجود دارد و مردم از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

چراغ‌پور اظهار داشت: البته براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی دمای هوای چهارمحال و بختیاری در هفته جاری بیشتر با شیب ملایم روند افزایش نسبی دارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha