افزون بر ۵۶ هزار زائر اربعین از فارس به مرز شلمچه اعزام شدند

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: از ابتدای آغاز طرح اربعین (۲۷ مردادماه) تاکنون ۵۶ هزار و ۷۶۱ زائر از این استان به مرز شلمچه اعزام شدند.

علیرضا راستیار، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد زائر به وسیله یک هزار و ۸۲۰ دستگاه اتوبوس اعزام شده اند.

او ادامه داد: از مجموع زائران اعزامی، ۲۷ هزار و ۸۵۹ زائر متعلق به شهرستان شیراز است که به وسیله ۹۸۸ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

وی، با اشاره به برپا بودن میز خدمت در شهرستان‌های دارای پایانه مسافربری اظهار کرد: فروش بلیت‌های اربعین به شکل اینترنتی انجام می شود اما افرادی که به شکل حضوری به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند در صورتی که با مشکلاتی از جمله نحوه فروش بلیت و قیمت آن مواجه شدند می‌توانند به دفاتر میز خدمت مذکور مراجعه کرده و مشکل خود را با کارشناسان مربوطه مطرح کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: افرادی که به شکل غیرحضوری اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند در صورت مواجهه با مشکل در حین سفر می‌توانند مشکل خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پیگیری کنند.

راستیار افزود: جمعی از نیروهای راهداری اداره کل راهداری فارس نیز با حضور در مرز شلمچه در زمینه بازگشت زائران نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha