۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبر: 85219450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا؛ نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

تهران- ایرنا- مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، رقابت‌های تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا از فردا به میزبانی کامبوج آغاز می‌شود و مراسم قرعه‌کشی این مسابقات ساعتی پیش در محل بازی‌ها انجام شد.

در بخش دختران آیلین محمدیان فردا به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود و هانا شعبان‌پور با تنیسوری از هند مسابقه می‌دهد. در بخش پسران نیز علی تقی‌زاده با تنیسور پاکستان دیدار می‌کند و سام عطاران به مصاف نماینده‌ای از هند می‌رود.

کشورهای ایران، پاکستان، سنگاپور، مالزی، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین، ترکمنستان، هنگ کنگ و کامبوج نمایندگان حاضر در این رویداد هستند.

شعبان‌پور و محمدیان با هدایت نگین شیخ‌صراف در بخش دختران و دانیال مشتاقی‌فر، کیارش صادقی‌زیدی، علی تقی‌زاده و سام عطاران با هدایت فرشید زیدی در بخش پسران در این دوره از مسابقات حضور دارند.

نفرات منتخب براساس رنکینگ آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال و مسابقات سطح A که آخرین مرحله آن در تهران برگزار شد، انتخاب و معرفی شده‌اند.

این مسابقات از ۱۱ تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود که برای نخستین بار ایران با ۶ نماینده به این رویداد مهم آسیایی اعزام شده است. علی زنگانه سرپرستی تیم اعزامی را برعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha