۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۵۷
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85219459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع نواقص ایمنی واحدهای تجاری بازار بروجرد ضروریست

بروجرد – ایرنا – معاون عملیات آتش نشانی بروجرد گفت: با توجه به آتش سوزی های مکرر در بازار قدیمی بروجرد و هشدارهای لازم رفع نواقص و ارتقای ایمنی واحدهای این بازار ضروریست.

نادر موسیوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عدم توجه به هشدارهای ایمنی در خصوص بازبینی و ارتقای سطح ایمنی واحدهای تجاری بازار آیت‌الله بروجردی (ره) سبب بروز حریق و حوادث ناگوار خواهد شد.

وی یادآور شد: با وجود توصیه‌ و هشدار به صاحبان واحدهای تجاری واقع در بازار در سال جاری شاهد چند مورد حریق بودیم که متأسفانه هیچ اقدامی پیرامون رفع نواقص ایمنی انجام نشده است.

معاون عملیات آتش نشانی بروجرد بیان کرد: بارها به واحدهای تجاری بازار بروجرد که در بافت تاریخی و سنتی هستند، نسبت به بروز آتش سوزی هشدار داده شده ولی نکات ایمنی در این راستا رعایت نمی شود.

موسیوند ادامه داد: با توجه به بافت قدیمی و تاریخی بازار بروجرد و دسترسی سخت آتش نشانان به برخی نقاط در این بازار نیاز است کسبه در هنگام شب و تعطیلی بازار سیستم های برق خود را قطع کنند تا از بروز اتش سوزی جلوگیری شود.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد اظهار کرد: امشب طی تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه نجاری در بازار، ۲ اکیپ از سازمان به محل اعزام شدند.

موسیوند افزود: آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن آتش را مهار و محل را پاکسازی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha