شهر راز شیراز و استقلال ملاثانی اهواز مساوی شدند +فیلم
دیدار شهر راز و استقلال ملاثانی

شیراز-ایرنا- دیدار تیم های شهر راز شیراز و استقلال ملاثانی اهواز در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان  با نتیجه مساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که شامگاه یکشنبه و از هفته نخست این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر ۲ تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

تیم شهرراز که پس از خریدن امتیاز تیم گل گهر سیرجان تازه شکل گرفته است بازی خوبی را مقابل تیم استقلال ملاثانی که آرش برهانی به عنوان سرمربی را به همراه نداشت. ارایه داد.

نیمه نخست، بازی بیشتر در اختیار تیم میزبان بود، شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز با دادن پاس های کوتاه سعی داشتند به قلب دفاع تیم میهمان حمله کنند اما با دفاع چند لایه تیم استقلال ملاثانی مواجه شدند.

در این نیمه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد هر چند تیم میزبان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم استقلال هم به دنبال ضد حمله بود و یکی دوبار هم خطرناک ظاهر شدند.

قفل دروازه ها در نیمه دوم هم بسته ماند

درنیمه دوم تیم شهراز باز هم تیم برترمیدان بود اما با وجود اینکه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند و قفل دروازه ها همچنان بسته ماند.

در آن سوی میدان تیم استقلال ملاثانی سعی داشت با بستن لایه های دفاعی اجازه ندهد میزبان به گل برسد که در این راه موفق نشان دادند.

دقیقه ۵۶ مجید بهروزی فرصت خوب گلزنی را برای تیم شهر راز از دست داد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

دقیقه ۷۰ در ادامه برتری تیم میزبان که آنها تا پشت محوطه جریمه حریف خوب پیش می رفتند یک فرصت خوب دیگری را ازدست دادند.

دقیقه ۷۲ هم ضربه پیمان نامور بازیکن تیم میزبان با اختلاف ناچیزی از روی دروازه تیم استقلال به بیرون رفت.

در دقایق باقی مانده نیمه دوم تیم میزبان حملات زیادی به ویژه از سمت راست زمین حریف تدارک دید اما نتوانستند قفل دروازه تیم میهمان را باز کنند.

این بازی در پایان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت تا تیم های شیرازی در هفته نخست یک شکست و یک تساوی برابر تیم خوزستانی بدست آوردند.

فجریها روز گذشته درمسجد سلیمان با نتیجه یک بر صفر به نفت این شهر باختند هر چند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و چندین موقعیت گلزنی هم ازدست دادند.

به گزارش ایرنا تیم های فجرشهید سپاسی و شهر راز شیراز که امتیاز تیم آرمان گهر سیرجان را خریداری کرد، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند.

تیم های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست چهارم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha