۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85219755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85219755
اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - بازگشایی تنها استخر سرپوشیده کنگاور پس از ۶ سال، درخشش بانوان وودبالیست در مسابقات قهرمانی کشور، تجلیل از مدال‌آوران تکواندو در مسابقات بین‌المللی، اعزام یکی از مربیان استان در قالب تیم ملی جودو به مسکو و برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت دبیر فقید هیات بوکس استان از جمله اخبار کوتاه یک هفته گذشته استان کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا، با حضور فرماندار کنگاور و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تنها استخر سرپوشیده شهرستان کنگاور پس از ۶ سال وقفه بازگشایی و در اختیار علاقه مندان به ورزش قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم بازگشایی این استخر گفت: یکی از مراکزی که موجب غنی شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به ویژه بانوان می‌شود، استخرهای شنا است.

وی افزود: ساخت این مجموعه آبی از ۶ سال پیش به دلایلی غیرفعال بوده است که با تمهیدات اداره کل و مشارکت بخش خصوصی بازگشایی و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

«منوچهر حاتمی» تاکید کرد: در سال‌جاری مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای مرمت و نوسازی هیات های ورزشی استان هزینه می‌شود.

برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت دبیر فقید هیات بوکس استان کرمانشاه

مراسم یادبود و بزرگداشت دبیر فقید هیات بوکس استان کرمانشاه مرحوم خدر ولدی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیات بوکس استان کرمانشاه در سالن اجتماعات اداره کل با حضور خانواده آن مرحوم، مدیرکل ورزش و جوانان،رییس و اعضای خانواده بوکس استان کرمانشاه برگزار شد.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

سرمربی کرمانشاهی تیم ملی جودو جوانان راهی مسکو شد

تیم ملی جودو جوانان ایران با هدایت ایوب رستمی سرمربی کرمانشاهی تیم ملی برای شرکت در رقابت های بین المللی کاسپین راهی مسکو شد.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

این رقابت‌ها ۱۵ و ۱۶ شهریور در شهر آستاراخان روسیه برگزار می شود.

تقدیر و قدردانی هیات سوارکاری از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

از سوی هیات سوارکاری استان از منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به پاس حمایت و همراهی در توسعه سوارکاری و برگزاری رویدادهای موفق کشوری در استان از جمله جشنواره بین المللی اسب کُرد قدردانی شد.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

مهندس جهانبخش شکری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی اسب داران و باشگاه‌های اسب کشور به همراه «ستار الماسی» رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه با اهدای تابلویی زیبا و تندیس از مدیرکل ورزش و جوانان قدردانی نمودند.

تجلیل از مدال آوران و ۲ مربی سازنده تکواندو استان کرمانشاه

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آرین سلیمی و بهنام محمدی تکواندو کاران ملی پوش کرمانشاهی در رقابتهای دانشجویان جهان چین و همچنین جهانی هانمادانگ کره جنوبی قدردانی شد.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

همچنین از سوی هیات تکواندو از غلامرضا مریدی و وحید ناصری مربیان سازنده تکواندو استان نیز قدردانی به عمل آمد.

ورزشکار جوان کرمانشاهی نایب قهرمان مسابقات سنگنوردی

چهارمین دوره مسابقات سنگنوردی المپیاد استعدادهای برترکشور به میزبانی تبریز برگزار شد که در این مسابقات آرین امیری سنگنورد جوان کرمانشاهی توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

درخشش بانوان وودبالیست کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور

ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته وودبال پس از ۶ سال وقفه به میزبانی هیات گلف استان همدان و در زمین چمن دانشگاه بوعلی برگزار شد.

برای حضور در این مسابقات چهار نفر از ورزشکاران منتخب رشته وودبال شامل فائزه استوار، پریا حسنی، پارمیدا حیدری و شادی مرادی خشنو به سرپرستی مریم انوری اعزام شدند.

اخبار کوتاه ورزشی از استان کرمانشاه

تیم وودبال بانوان استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات خوش درخشید و با اسکور ۱۷۶ و تنها با اختلاف یک امتیاز از استان تهران، مقام سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، ۹۳ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در استان کرمانشاه در رشته های مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند؛ ورزشکاران کرمانشاهی در سال جاری موفق به کسب ۴۵ مدال بین المللی در سطح آسیا و جهان شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha