۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85219985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیمایش مصرف آب کارواش ها در همدان

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85219985
پیمایش مصرف آب کارواش ها در همدان

همدان-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پیمایش مصرف آب کارواش های شهر همدان با توجه به لزوم کنترل مصرف آب شرب در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "فرهاد بختیاری فر" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس پیمایش صورت گرفته از وضعیت کارواش های شهر همدان در شهریور سال جاری در مجموع ۱۳۴ کارواش فعال و غیر فعال شناسایی شد که از این تعداد ۷۲ مورد تعطیل یا تغییر شغل داده اند و در حال حاضر ۶۲ مورد به عنوان کارواش فعالیت دارند.

وی افزود: از ۶۲ کارواش فعال، مصرف آب ۵۱ کارواش از چاه آب بوده و ۱۰ مورد دیگر آب تانکری خریداری می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه استفاده از آب شرب در کارواش ها ممنوع است،گفت: در پیمایش انجام شده فقط یک مورد از کارواش ها از آب شرب شهری استفاده می کرده که بلافاصله انشعاب مربوطه قطع شده است.

بختیاری فر افزود: اولویت این شرکت ترغیب شهروندان به استفاده از کارواش به جای شستن خودرو در منزل است زیرا این کار باعث می شود تا میزان مصرف آب برای شستن هر خودرو از ۳۰۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، هم اینک همه ۳۱ شهر استان همدان و ۸۲۷ روستای این استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و به شبکه یکپارچه و سراسری توزیع آب آشامیدنی این استان متصل شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha