۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85219996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: جنین قلعه مقاومت باقی خواهد ماند

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش حماس با تمجید از مبارزان فلسطینی در نبرد شدید با نظامیان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن قلعه مقاومت باقی خواهد ماند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: به تمام مبارزان مقاومت و در راس آنها گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با عناصر ارتش صهیونیستی در اردوگاه جنین به شدت درگیر شدند، درود می‌فرستیم.

وی تاکید کرد: اردوگاه و شهر جنین قلعه و دژ مقاومت باقی خواهد ماند و دشمن اشغالگر موفق به شکستن اراده آن نخواهد شد.

قاسم خاطرنشان کرد که انقلاب و خیزش در تمام مناطق کرانه باختری اراده دشمن صهیونیستی را شکست خواهد داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی ظهر امروز با خودروهای نظامی خود به شهر جنین یورش بردند که با مقاومت مسلحانه مبارزان فلسطینی روبرو شدند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که به مقابله با نیروها و خودروهای اشغالگران پرداختند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از سرنگونی یک ریزپرنده ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز شهر جنین خبر داد.

به گفته تلویزیون فلسطین، چهار شهروند فلسطینی تاکنون به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین زخمی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی چند شهروند فلسطینی را بازداشت کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین وضعیت سیاسی و اقتصادی قرار دارد و علاوه بر اینکه با ناآرامی های داخلی و انزوای بین المللی مواجه است، بازدارندگی خود در مقابل مقاومت فلسطین را به ویژه در سرزمین های اشغالی و کرانه باختری از دست داده است.

متحدان غربی رژیم صهیونیستی درباره تداوم وضعیت فعلی این رژیم هشدار داده و اعلام کرده اند که ادامه این روند می تواند موجودیت آن را تهدید کند. خود سران صهیونیست نیز تاکنون بارها درباره فروپاشی و جنگ داخلی در درون رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha