۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85220061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان حرفه ای با ۴۴ فقره سرقت در البرز

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85220061
دستگیری سارقان حرفه ای با ۴۴ فقره سرقت در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو با ۴۴ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس البرز ، سردار " حمید هداوند " روز دوشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ساوجبلاغ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و میدانی، در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از سارقان شدند.
هداوند افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ارتکاب ۴۴ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.
وی بیان کرد: همدستان متهم نیز در عملیات جداگانه در شهر هشتگرد دستگیر شدند.

اختلاف خانوادگی زوج کرجی منجر به قتل شد

دستگیری سارقان حرفه ای با ۴۴ فقره سرقت در البرز
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مرد ۴۲ ساله‌ای که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی مراجعه مردی ۴۲ ساله به کلانتری ۲۴ کمالشهر کرج و اعلام این موضوع که به دلیل اختلاف به همسرش او را به قتل رسانده، بلافاصله این شخص دستگیر و عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل قتل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور کارآگاهان در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل به دلیل اختلاف با همسر ۳۴ ساله‌اش او را از طریق خفه کردن به قتل رسانده و پس از ساعتی خود را به پلیس معرفی کرده است.
شجاعی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: قاتل با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha