میدان داری ۲ بانوی آلیش کار مازندران در اردوی تیم ملی

ساری- ایرنا- قرار گرفتن نام ۲ بانوی مازندران در ترکیب هشت نفره اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آلیش نشان از توانمندی های گسترده ورزشکاران این خطه از شمال کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتخارآفرینی بانوان ورزشکار مازندران در سطح ملی دیگر تک بُعدی نیست یعنی اینکه برخلاف سالهای گذشته حضور ملی و قرار گرفتن در تیم های ملی به رشته های ورزشی همچون رزمی و فوتبال و کشتی محدود نشده و امروز شاهد هستیم که بانوان ورزشکار استان در رشته های کمتر شناخته شده فعالیت دارند و در سطح ملی نیز خوش می درخشند.

در این پیوند چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان روزهای ۲۷ شهریور تا دوم مهرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران برگزار می شود.

براساس ارزیابی ها صورت گرفته و هشت نفر بانوی آلیش کار کشور در اوزان مختلف به این مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند.

میدان داری آلیش کاران بانوی مازندران در تیم ملی

در سرلیست نفرات دعوت شده به این اردوی تیم ملی نام سپیده بابایی، بانوی مازندران قرار دارد. او برای وزن ۵۵ کیلوگرم در این مرحله حضور دارد.

و همچنین دیگر بانوی مازندرانی راه یافته به این اردو الهه روزبه در وزن ۶۵ کیلوگرم است که هر یک از این بانوان جز نام آوران این رشته ورزشی به شمار می روند.

ام البنین محسنی از استان قم در وزن ۶۰ کیلوگرم، ‌ رقیه محمودآبادی از استان خراسان رضوی در وزن ۶۵ کیلوگرم، ‌ ریحانه گیلانی از استان تهران در وزن ۷۰ کیلوگرم، ‌ سحر غنی زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم از قم، عزت قربانی ثانی از استان خراسان رضوی و میترا قائدی از استان فارس در وزن باضافه ۷۵ کیلوگرم دیگر ورزشکاران راه یافته به این اردو ملی هستند.

این اردو با هدایت و مربیگری هدی نقیبی، ‌ آمنه سرهنگی و سرپرستی معصومه لعل گلستانی برپا می شود.

در همین حال مسول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به موفقیت های روزافزون بانوان ورزشکار استان اعلام کرد:‌در پنج ماهه امسال بانوان ورزشکار استان ۲۲ مدال میادین ورزشی جهانی، بین المللی و آسیایی کسب کردند.

فاطمه خدمتگزاری افزود: از این تعداد مسابقات آسیایی با ۱۳ مدال بیشترین مدال هایی است که بانوان مازندران از آن خود کردند، افزود: همچنین بیشترین مدال های کسب شده بانوان ورزشکار مازندران در این مدت نقره است.

این مقام مسوول، وضعیت کسب مدال های ورزشی بانوان استان در سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:‌ پارسال این افراد توانستند ۵۱ مدال مسابقات جهانی و آسیایی را کسب کنند.

میدان داری آلیش کاران بانوی مازندران در تیم ملی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha