۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85220090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر نیروی پاکستان: ذخایر عظیم انرژی ایران فرصتی برای رفع نیازهای ما است

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیر نیرو و نفت دولت موقت پاکستان با قدردانی از همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آن کشور در حوزه انرژی، گفت: پاکستان وجود ذخایر عظیم انرژی در ایران را فرصتی برای رفع نیازهای روز افزون خود می‌داند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت نفت و نیروی پاکستان، «محمد علی» امروز در اسلام‌آباد با «رضا امیری مقدم» سفیر ایران در پاکستان دیدار و پیرامون تقویت همکاری‌های دوجانبه به ویژه در حوزه برق و نفت تبادل نظر کرد.

وزیر نفت و نیرو پاکستان با خوشامدگویی به سفیر ایران، آغاز ماموریت دیپلماتیک وی را یک فرصت جدید در راستای پیشبرد همکاری‌های دو کشور و تامین منافع متقابل دانست.

وی با اذعان به نیازهای روزافزون پاکستان به انرژی، تاکید کرد ‌که ذخایر عظیم انرژی در جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای پاکستان جهت تامین نیازهای داخلی خود است.

محمد علی گفت: ایران و پاکستان پتانسیل زیادی برای همکاری در بخش انرژی دارند و ما مشتاق بررسی همه گزینه ها و همکاری با یکدیگر هستیم.

روابط عمومی وزارت نیرو پاکستان به نقل از اظهارات رضا امیری مقدم اعلام کرد؛ سفیر ایران با استقبال از ابراز علاقه طرف پاکستانی برای تحکیم همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای، آمادگی دولت ایران و سفارت آن در اسلام‌آباد را برای هرگونه همکاری در راستای رفع نیازهای پاکستان به انرژی اعلام کرد.

بیست و هشتم اردیبهشت امسال بهره‌برداری رسمی از بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق پولان-گبد با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان در نقطه مرزی پیشین-مند افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha