۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85220172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری به نقاط حادثه‌خیز رابُر ورود کرد

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85220172
دادگستری به نقاط حادثه‌خیز رابُر ورود کرد

کرمان - ایرنا - رییس حوزه قضایی رابر با اشاره به تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: سه نفر از شهروندان رابر طی یک هفته گذشته در راههای رابر جان باخته اند که دستگاه قضایی با جدیت با هرگونه اهمال در انجام وظایف و ترک فعل مدیران در این بخش برخورد خواهد کرد.  

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمدصالح شیخ زاهدی در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز شهرستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده جان باختگان حوادث جاده ای رابر افزود: دستگاه قضایی برای رفع نقاط حادثه خیز در این شهرستان به مدیران ذی ربط مهلت داده است.

وی تاکید کرد: در صورت رفع نکردن نقاط حادثه خیز در موعد مقرر در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی برای مدیران متخلف تشکیل خواهد شد.

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر اظهار داشت: در این بازدید چهار نقطه حادثه خیز این جاده ها مورد شناسایی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص ایمن سازی جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز صادر شد.

بنا به این گزارش در این بازدید جمعی از مسئولان شهرستان رابر نیز حضور داشتند و از نقاط حادثه خیز و محورهای مواصلاتی ناایمن بازدید بعمل آمد.

رابر در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha