۳۱۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای چهارمحال و بختیاری آسفالت شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در راستای عمران و آبادی روستاها ۲ هزار و ۲۲۰ تن قیر از محل سهمیه قیر رایگان جذب و ۳۱۰ هزار مترمربع از معابر روستاها آسفالت شد.

به گزارش ایرنا، علی زاهدی روز سه‌شنبه در خصوص فعالیت های انجام شده در بخش روستایی استان در دولت سیزدهم اعلام کرد: همچنین با جذب ۲۸۰ تن قیر رایگان نیز در آینده نزدیک، ۴۰ هزار مترمریع از معابر روستاهای چهارمحال و بختیاری آسفالت می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین با جذب ۲هزار و ۵۰۰ تن قیر تهاتری مربوط به سال ۱۴۰۱ تا پایان سال مالی ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای چهارمحال و بختیاری آسفالت می‌شود.

زاهدی افزود: دهیاران چهار محال و بختیاری هرچه سریع‌تر برای جذب قیر رایگان و آسفالت روستاها وارد عمل شوند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیگیری ۲۵۰ مصوبه سفر رییس جمهور به این استان گفت: در این مدت ۵۹ طرح درآمدزا و اشتغالزای با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

زاهدی ادامه داد: همچنین در این مدت مجوز تاسیس ۴۶ دهیاری به روستاهای بالای ۲۰ خانوار صادر شد و پیگیری‌های لازم برای صدور ابلاغ و احکام آن‌ها انجام شده است که با تاسیس دهیاری‌های جدید شمار دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری به ۶۰۰ دهیاری می‌رسد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری چهار محال و بختیاری گفت: این استان رتبه چهارم را در تاسیس دهیاری‌ها در بین دفاتر امور روستایی کشور کسب کرده است.

۳۱۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای چهارمحال و بختیاری آسفالت شد

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر است که بیش حدود ۹۰۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha