نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: دشمنی استکبار جهانی با ایران بی‌پایان است

مهاباد – ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان این انقلاب هر لحظه به دنبال واردکردن مصیبت و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دشمنی آنها پایان ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در همایش جهاد تبیین ویژه ائمه اهل سنت که به میزبانی مهاباد برگزار شد، افزود: تاریخ ۴۴ ساله بعد از انقلاب اسلامی نشان داده، همواره دشمنان به نحوی خواهان ضربه به این نظام بوده اند.

وی ادامه داد: البته در این مدت ملت ما با توسل به دین خود زیر سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته اند بر همه آنها با موفقیت و سربلندی غلبه کنند.

همایش جهاد تبیین در مهاباد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‎غربی اضافه کرد: در جریان فتنه های اخیر مشخص شد که چه کسانی دین ما را به سخره گرفته و علیه امنیت و ثبات جامعه با چه روش هایی گام برداشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه دشمنان اظهار کرد: هر اندازه بتوان ارتباط معنوی با پروردگار را بیشتر کرد، بهتر می توان وظیفه و رسالت خود در آگاهی بخشی جامعه ادا کرد.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این همایش بیان کرد: روحانیون و ماموستایان افراد تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن هستند.

حسن عباسی فرماندار مهاباد

حسن عباسی با بیان اینکه دشمنان از عزت و اقتدار نظام در هراس هستند، افزود: ما باید دشمنان خود را بشناسیم و راه مقابله با آنها را پیدا کنیم.

وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای نظام گفت: امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، وظیفه‌ای است که تمامی مسوولان و دلسوزان نظام باید به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه در سایه نظام این شهرستان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، اضافه کرد: خدمات نظام در دورترین نقاط روستایی نیز مشاهده می شود.

فرماندار مهاباد از به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به اهل سنت اشاره کرد و ادامه داد: توجه به اهل تسنن و نخبگان کُرد جزء تاکیدات مقام معظم رهبری است که همواره در جلسات مختلف به آن اشاره کرده اند.

در این همایش بیس از ۵۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت و ماموستایان اهل سنت آذربایجان غربی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha