۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85220391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل تیم بازرسی از کیفیت و سلامت آب شرب شهرستان اهواز

اهواز- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز بر ضرورت تامین آب شرب بهداشتی و با کیفیت و اصلاح شبکه آب در شهرها و روستاهای اهواز تاکید کرد و گفت: تیم بازرسی و نظارت از تصفیه خانه‌های آب در اهواز تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، مجید صالحی امروز دوشنبه در جلسه کمیته بررسی آب شرب روستایی و شهری در محل فرمانداری اهواز بیان کرد: تیم بازرسی از تصفیه خانه‌های آب اهواز متشکل از ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری و بخشداری‌ها، شرکت آب و فاضلاب و بهداشت، برای بررسی کمیت و کیفیت آب تشکیل شده است.

وی گفت: ترمیم به موقع شکستگی لوله‌های آب، رفع مشکل افت فشار، اصلاح و به‌سازی شبکه و کلر زنی از جمله مواردی است که توسط این تیم به صورت مستمر بررسی می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز بیان کرد: بازدیدها به صورت مستمر در حال انجام است و نواقص شبکه و تاسیسات در حال رفع شدن هستند.

صالحی افزود: با توجه به اهمیت آب آشامیدنی و ارتباط مستقیم با سلامتی شهروندان، دستگاه ها باید با تمام ظرفیت به وظایف خود عمل کنند تا مشکلی برای مردم رخ ندهد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرها و روستاهای اهواز اجرا شده و امسال اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، مناطق ملاشیه، عین ۲ و کوی سیاحی اهواز یک ماه گذشته دچار تنش آبی بودند که با توسعه شبکه آبرسانی مشکل تامین آب شرب آن‌ها حل شد.

در قالب طرح آبرسانی غدیر مقرر شد تا از سد دز به اغلب مناطق اهواز آبرسانی شود تا مشکل قطعی ، افت فشار و کیفیت آب حل گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha