۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85220397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن با وجود نیروهای مسلح قدرتمند ما قادر به براندازی نیست

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمن با وجود نیروهای مسلح قدرتمند و جان برکف میهن اسلامی از جمله ارتش قهرمان، هیچ گاه قادر به براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان افزود: ارتش ما هزاران خلبان و جوان غیرتمند دارد که راه شهید نوژه ها و دوران‌ها را با صلابت دنبال می‌کنند و اجازه کوچک ترین تعرضی به خاک میهن اسلامی را به دشمن نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در قرآن از ارتش و سپاه وقتی سخن گفته می‌شود ۲ نوع ارتش و سپاه مطرح است، ارتشی که همراه با فرعون بوده و قرآن آن را مذمت کرده، در پیرامون قدرت‌های غیر الهی بودند و بازوان توانند پیشبرد اهداف شیطانی بودند و جند فرعونی بودند که همراه فرعون غرق شدند. این نوع ارتش ها امروز در دنیا نمونه دارند، نیروهای مسلحی که فرعون های زمان بر آنها حکمران هستند و کودک کشی می‌کنند.

وی ادامه داد: در مقابل آنها ارتشی هست که خدا به آنان افتخار می‌کند؛ در خدمت انبیای الهی هستند و این ارتش قابل افتخار است و بازوان توانمند پیشبرد اهداف الهی بوده و هستند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح ما در مسیر آرمان‌ها و اهداف انبیاء و اولیای الهی حرکت می کنند و فخر مسلمانان و آزادگان هستند.

وی با بیان اینکه آرمان‌های نیروهای مسلح ما به این نیروها ارزش می‌دهد،اظهار کرد: سپاه و نیروهای مسلح و ارتش با هم و با وحدت در کنار هم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: به ارتشی که رهرو ارزش های الهی بوده و آرمانش دفاع از تمامیت ارضی یک کشور، عدالت و منافع مردم است باید افتخار کرد.

امام جمعه همدان گفت: این نیروها به جهت ایستادگی و ارزش هایی که دارند مورد تقدیر الهی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، آیین میهمان ملائک، مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار "حبیب الله سیاری" معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و "علیرضا قاسمی فرزاد" استاندار همدان و جمعی مدیران کل استانی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha