مسیرهای راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی در استان سمنان اعلام شد

سمنان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان مسیرهای پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در این استان  برای روز چهارشنبه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عباس عبداللهی شامگاه دوشنبه به رسانه‌ها گفت: ۱۸ نقطه استان سمنان راهپیمایی بازماندگان اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیاده‌روی دلدادگان اربعین در سمنان ساعت هشت از میدان امام علی(ع) به سمت مصلای این شهر و در شاهرود ساعت هفت صبح از سه راه مجن تا امامزاده سید ابوالقاسم بسطام برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین در دامغان ساعت هفت صبح از مسیر گلزار شهدای گمنام پارک دانشجو (جاده کمربندی) تا آستان امامزادگان جعفر و محمد(ع) و در گرمسار ساعت ۹ صبح از گلزار شهدا تا امامزاده اسماعیل(ع) برنامه‌ریزی شده است.

عبداللهی با اشاره به پیاده‌روی دلدادگان اربعین در میامی ساعت ۱۰ صبح از میدان عاشورا گلزار شهدا، ادامه داد : در مهدیشهر این آیین ساعت ۱۰ صبح از میدان ولیعصر(عج) تا گلزار شهدای گمنام ودر سرخه ساعت هفت صبح از میدان آزادی تا امامزادگان لاسجرد و همچنین در آرادان ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدا تا امامزاده شاه سلطان نظر با حضور دلدادگان حسینی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، چهارشنبه پانزدهم شهریور اربعین شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است و بیش از ۲۰۰ موکب پذیرایی که بیشتر آنها مردمی و خودجوش هستند در آیین راهپیمایی بازماندگان اربعین حسینی در استان سمنان از عزاداران پذیرایی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha