۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۱۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85220578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر اجرا شد

۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۱۵
کد خبر: 85220578
۳۴۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر اجرا شد

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت و پنج ماهه نخست امسال ۳۴۰ برنامه فرهنگی در این استان اجرا شده است.

به گزارش ایرنا اکبر پورات روز سه شنبه اظهار کرد: همچنین در دهه امامت و ولایت مراسم ازدواج آسان ۲۰۰ زوج جوان برگزار شد و این مراسم ها بعد از پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای جوانی جمعیت ۱۰۰۰ قطعه زمین در استان به مشمولین این طرح واگذار شده است.

وی با شاره به اینکه ۲۵۰ نفر دانشجو به مشهد مقدس در قالب طرح حامیم اعزام شدند، گفت: همچنین سه هزار دانش آموز نیز به اردوی خان‌زنیان در استان فارس جهت برگزاری دوره توانمندسازی و طرح یاوران ولایت اعزام شدند که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پورات افزود: یکی دیگر از طرح‌های برگزار شده فرهنگی ، اجرای رویداد ردا "روایت دختران ایرانی" برای اولین بار در استان بود و در قالب کنگره دختران اثرگذار از ۱۰۰ دختر تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی و ایجاد زمینه فروش ملزومات عفاف و حجاب و پوشاک ایرانی اسلامی برای تولیدکنندگان از دیگر برنامه‌های فرهنگی در استان بوشهر بوده است.

پورات به برگزاری چهار نمایشگاه گوهرشاد برای حمایت و معرفی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی اشاره کرد و افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه‌های آموزشی با موضوع عفاف و حجاب توسط ستاد فرهنگی، جهاد تبیین و اطلاع رسانی در سطح استان به صورت مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستاره‌ها چیدنی نیستند" و "بی‌پرده با حجاب" در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha