پیاده‌روی اربعین نماد وحدت مسلمانان است

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: پیاده روی اربعین نماد وحدت و انسجام مسلمانان جهان در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدنصرت اله موسوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیاده‌روی اربعین حرکتی بی نظیر در جهان است که نمایش قدرت اسلام و عشق به سیدالشهدا(ع) و پیروی از آن حضرت محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: راهپیمای اربعین یک رزمایش جهانی برای نشان دادن استکبار ستیزی و حذف رژیم غاصب صهیونیستی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بیان کرد: عصاره و عمود خیمه انقلاب براساس مکتب سیدالشهدا(ع) در مسیر امامت و ولایت ترسیم شده و میدان جهانی تقویت جبهه مقاومت اسلامی و یک راهبرد مهم عملیاتی و تمدن‌ساز برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اربعین سیدالشهدا(ع) درس ایستادگی و مقاومت، حق گرایی و عدالت‌خواهی، ولایتمداری برای ایثار و فداکاری در مسیر احیای دین و باورها و ساختن یک جامعه تمدن‌ساز است.

وی ادامه داد: همایش پیاده‌روی "جاماندگان اربعین" روز ۱۵ شهریور ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام به سمت امام زاده جعفر(ع) بروجرد برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: به منطور رفاه حال عزاداران حسینی بیش از ۱۰ موکب در طول مسیر فعال هستند و خدمت رسانی خواهند کرد.

وی گفت: قرائت زیارت اربعین، تعزیه خوانی، مداحی با حضور برخی هیات‌ مذهبی و اقامه نماز ظهر از برنامه‌های "پیاده‌روی جاماندگان اربعین" است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha