اولیای دم به عشق امام حسین (ع) از قصاص قاتل در میاندوآب گذشتند

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ گفت: اولیای دم در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از قصاص قاتل در میاندوآب گذشته و به این فرد، زندگی‌ دوباره بخشیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی‌، ناصر عتباتی روز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: مرداد امسال، فردی با هویت م - ن مرتکب قتل عمدی شده بود که پس از دستگیری به زندان میاندوآب معرفی شد.

وی ادامه داد: به منظور اصلاح ذات البین و تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم، با تلاش‌های شبانه روزی و جلسات سازشی متعدد که مددکاران زندان و رییس زندان میاندوآب تشکیل شد، سرانجام اولیای دم از حق خود گذشتند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از این سازش اضافه کرد: امسال این یازدهمین سازش قصاص نفس استان و سومین سازش قتل عمدی است که در میاندوآب رقم می خورد که نشان از روح بزرگ و بخشنده اولیای دم دارد.

عتباتی افزود: پویش «به عشق امام حسین (ع) می بخشیم» نظیر سال گذشته که برکات بسیاری داشت، امسال هم در استان به راه افتاده است و انتظار می‌رود مردم فهیم و باگذشت استان لحظات نابی از صلح و سازش و دوستی را رقم بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha