مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۲ تمدید شد

بوشهر- ایرنا- معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تمدید مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۲ برای بارگذاری اسناد مرتبط خبر داد.

ابوالقاسم محمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علاقه‌مندان با حضور در فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی ، می توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ شهریور در سامانه https://topexporters.tpo.ir نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده در سامانه ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود : در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات و براساس معیارها و شاخص های مقرر، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ به مناسبت سالروز ملی صادرات هستیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: ثبت نام در سه دسته گروه های کالایی ، محصول فناورانه و خدمات انجام می پذیرد و تاریخ فوق الذکر غیرقابل تمدید نیست.

محمدزاده بیان کرد: پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان ، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه های متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرایند الکترونیکی انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha