۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85220674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخریب گسترده زیر ساخت های اردوگاه «نورشمس» در طولکرم + فیلم

تهران- ایرنا- بلدوزرهای نظامیان رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و صبح امروز سه شنبه اقدام به تخریب گسترده زیر ساخت های اردوگاه «نورشمس» در طولکرم کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش به اردوگاه نور شمس، یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رسانده و با بلدوزرهای خود، زیرساخت های این اردوگاه را به شدت تخریب کردند.

بر اساس این گزارش، در این یورش، چند فلسطینی دیگر نیز مجروح شدند.

جوانان فلسطینی در اردوگاه نورشمس نیز در پاسخ به یورش نظامیان اشغالگر به این اردوگاه، با آنها مقابله و به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کردند.

در همین حال، "سرایاالقدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که بمب «سیف ۱» را که از شدت انفجار بالایی برخوردار است، در مسیر نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در کرانه باختری منفجر کردند.

سرایاالقدس اعلام کرد: مبارزان مجاهد ما طی شب و صبح امروز سه شنبه نیروهای اشغالگر صهیونیستی را که به اردوگاه نور شمس یورش برده‌اند، هدف گلوله و بمب های قوی قرار دادند.

این گردانها افزود: یگان مهندسی ما در طولکرم توانست به وسیله بمب (سیف۱) که از شدت انفجار بالایی برخوردار است، مهمات نظامی رژیم صهیونیستی را به طور مستقیم هدف قرار دهد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل به دلیل لایحه جنجالی تغییرات قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که این رژیم را تا حد فروپاشی کشانده است.

رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین وضعیت سیاسی و اقتصادی قرار دارد و علاوه بر اینکه با ناآرامی های داخلی و انزوای بین المللی مواجه است، بازدارندگی خود در مقابل مقاومت فلسطین را به ویژه در سرزمین های اشغالی و کرانه باختری از دست داده است.

متحدان غربی رژیم صهیونیستی درباره تداوم وضعیت فعلی این رژیم هشدار داده و اعلام کرده اند که ادامه این روند می تواند موجودیت آن را تهدید کند. خود سران صهیونیست نیز تاکنون بارها درباره فروپاشی و جنگ داخلی در درون رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha