پیشرفت طرح تصفیه خانه فاضلاب در پنج شهر لرستان ۶۰ درصد است

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: عملیات اجرایی ساخت پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ازنا، کوهدشت، الشتر، نورآباد و دورود با پیشرفت ساختمانی بیش از ۶۰ درصد در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، "یاسر اکبریان" روز سه شنبه اظهار کرد: این پروژه ها طی ۲ سال اول دولت سیزدهم حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته اند که تلاش می شود با حمایت استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری از طریق ماده ۵۶ و مشارکت بانک های عامل به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ طرح فاضلاب با چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای شهرهای مختلف لرستان در دست انجام است افزود: در حال حاضر عملیات اجرای تصفیه خانه شهر کوهدشت با دریافت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک رفاه در حال فعالیت است و دریافت تسهیلات برای مابقی تصفیه خانه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

اکبریان همچنین به سایر پروژه های فعال در بخش فاضلاب استان اشاره و عنوان کرد : اجرای شبکه جمع آوری و احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب، انتقال فاضلاب از داخل شهر دورود به خارج از شهر و سایر موارد نیز در حال انجام هستند و طی پنج ماه سال جاری حدود ۲۲ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح استان اجرا شده است.

۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب، تحت پوشش خدمات شرکت آبفای لرستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha