تصادف سه خودرو در همدان یک کشته و هشت زخمی بر جا گذاشت

همدان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر همدان گفت: تصادف سه خودرو در آزاد راه همدان- ساوه یک فوتی و هشت مجروح بر جا گذاشت.

«فضل الله کلهر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از دریافت خبر تصادف یک دستگاه نیسان با لیفان و قرار گرفتن لیفان زیر تریلی، امدادگران پایگاه جاده‌ای تجرک بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: امدادگران با حضور در صحنه این تصادف نسبت به رها سازی متوفی که داخل خودرو گیر کرده بود و جدا کردن لیفان از تریلی با استفاده از تجهیزات موجود اقدام کردند.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان نیز گفت: به دنبال تصادف زنجیره ای در آزادراه همدان _ساوه ، هشت نفر در این تصادفات مصدوم شدند.

«فرشاد عبدالملکی» افزود: هشت مصدوم این سوانح رانندگی، بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان فامنین منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در میدان دام شهر نهاوند ۹ نفر مصدوم شدند که مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان نهاوند برای ادامه سیر درمان به بیمارستان اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha