۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85220786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش سطح جرم‌انگاری روابط با اسرائیل در پارلمان لیبی/ تشکیل کمیسیون دائمی فلسطین

تهران - ایرنا - درپی افشای دیدار وزیر خارجه برکنار شده لیبی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، پارلمان لیبی با برگزاری جلسه‌ای فوق العاده افزایش سطح جرم‌انگاری هرگونه روابط با رژیم صهیونیستی را بررسی و از تشکیل کمیسیون دائمی فلسطین در پارلمان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، پارلمان لیبی در جلسه فوق العاده خود با تشکیل یک کمیسیون دائمی مربوط به آرمان ملت فلسطین در پارلمان موافقت و اصطلاح قانون جرم انگاری هرگونه روابط با رژیم صهیونیستی را به منظور بالابردن سقف مجازات در این قانون بررسی کرد.

نمایندگان پارلمان لیبی در این جلسه فوق العاده که به درخواست عقلیه صالح رئیس پارلمان برگزار شد، تصویب کرد که سقف مجازات قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس معروف به قانون شماره ۶۲ مصوب ۱۹۷۵ میلادی را اصلاح کند.

در ماده هفت این قانون آمده است: «هرکس با هر نوع از هیات ها و اشخاص مقیم اسرائیل (سرزمین های اشغالی) یا اشخاص وابسته به اسرائیل از طریق تابعیتی یا افرادی که برای آنها کار می کنند، قراردادی ببندد، به حبس از سه سال و حداکثر ۱۰ سال و جزای نقدی بیش از ۵۰۰۰ دینار به عنوان مجازات محکوم می شود.»

دادستان کل لیبی شنبه گذشته از تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره دیدار اخیر نجلا المنقوش وزیر خارجه تازه برکنار شده لیبی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در شهر رم ایتالیا خبر داد.

افزایش سطح جرم‌انگاری روابط با اسرائیل در پارلمان لیبی/ تشکیل کمیسیون دائمی فلسطین

به گزارش ایرنا، درپی افشای دیدار منقوش با الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در رم ایتالیا، عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی دوشنبه هفته گذشته، المنقوش را از کار تعلیق و سپس برکنار کرد.

گروه‌ها، شخصیت‌ها و مردم لیبی در واکنش به دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر مخالفت خود را با هرگونه روابط با این رژیم اعلام کرده و تظاهرات کنندگان لیبیایی نیز پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha