۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85220805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زائران حسینی خارجی درخواست انتقال به مرز چذابه توسط اتوبوس‌های مسافربری را دارند

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه گفت: مهم‌ترین درخواست و گله مندی زائران خارجی در خصوص عدم انتقال آنان به مرز چذابه توسط اتوبوس‌های مسافربری بوده که دستورات لازم برای رفع این مشکل صادر شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان ، رضا علی نسب در حاشیه بازدید از محل صدور روادید زیارتی اتباع افغانستانی در اردوگاه راهیان نور ثامن الائمه (ع) در حمیدیه بیان کرد: اغلب زائران خارجی معترض بودند که با وجود خرید بلیت ،اتوبوس‌هایی که وظیفه انتقال زائران تا مرز چذابه را داشتند مسافران را در شهرستان حمیدیه پیاده کردند و در اردوگاه مستقر شدند.

وی گفت: در همین راستا دستورات لازم صادر شد تا متصدیان اتوبوس‌ها به تعهدات خود در انتقال زوار تا پایانه مرزی چذابه اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه ادامه داد: اردوگاه راهیان نور ثامن‌الائمه(ع) در شهرستان حمیدیه به عنوان مرکز معین در صدور روادید زیارتی اتباع افغانستانی مشخص شده و بیش از ۴۰ گیت جهت صدور روادید در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه دستورات لازم برای رفع مشکلات زوار در این اردوگاه صادر شده افزود: در این بازدید ضمن نظارت بر چگونگی خدمت‌رسانی به زائران، نحوه صدور روادید برای اتباع افغانستانی نیز بررسی گردید.

به گزارش ایرنا، با توجه به آمار بالای مراجعه زائران خارجی غیر مقیم برای تردد از مرز چذابه به کشور عراق ۲ مکان در حمیدیه و اهواز برای استقرار آن‌ها در نظر گرفته شده است.

طبق گفته مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان انتظار می‌رود که تعداد مسافران خارجی که با پرواز وارد استان می‌شوند به چهار هزار نفر برسد.

مرز چذابه در مراسم اربعین حسینی امسال برای تردد زائران حسینی خارجی غیر مقیم تعیین شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha