۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85220863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش قایقرانی همدان: برای ثبت بهترین رکورد به بازی‌های آسیایی می‌روم

همدان-ایرنا- ملی پوش قایقرانی همدان گفت: برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنم و برای ثبت بهترین رکورد راهی هانگژو چین می‌شوم.

«کیمیا زارعی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فدراسیون بهترین امکانات و اردوهای تمرینی را برای ملی پوشان مهیا کرده و اردوی کشور روسیه نیز کمک شایانی به آماده‌سازی ما کرد.

این قایقران رشته روئینگ همدان اضافه کرد: پیست روئینگ روسیه نزدیک به شرایط پیست هانگژو چین است و این تشابه مسیر سبب شده تا بتوانیم خود را در وضعیت مسابقه قرار بدهیم.

وی بیان کرد: هدفم کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو چین است و می‌خواهم افتخاری ارزنده را برای کشورمان کسب کنم.

این قایقران روئینگ کار همدانی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی اردوهای خوبی را تا شروع بازی‌های آسیایی برنامه ریزی کرده است و همه برای رسیدن به مدال تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: تا حدودی با حریفان آسیایی خود آشنا هستم و به طور قطع رقابت سختی در پیش داریم به خصوص قایقرانان قزاقستان، چین و کشورهای شرقی که از تجربه خوبی هم برخوردار هستند.

زارعی با اشاره به برنامه هدفمند کادر فنی تیم ملی قایقرانی گفت: کادر فنی بسیار خوبی در اختیار تیم ملی است و می‌خواهم از فرصت باقی مانده برای رسیدن به بهترین آمادگی استفاده کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نوزدهمین دوره رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هانگژو چین در ۴۰ رشته ورزشی شامل ۶۱ نوع ورزش و ۴۸۲ ماده که مقرر بود در روزهای ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر از ۱۹ شهریور تا سه مهر سال ۱۴۰۱ برگزار شود به دلیل کرونا در چین با تصمیم شورای المپیک آسیا با یک سال تعویق در تاریخ یک تا ۱۶ مهر امسال انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha