اقتدار پدافند هوایی عرصه را بر جولان بیگانگان در منطقه تنگ‌ کرده است

تهران-ایرنا- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به به‌کارگیری تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چندلایه مرزهای هوایی کشورمان، گفت: توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش، عرصه را بر جولان بیگانگان در منطقه تنگ‌ کرده است.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی ایرنا، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» در مراسم صبحگاه عمومی که صبح امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش و تحقیق در نیروی پدافند هوایی امری اجتناب‌ناپذیر است، اظهار داشت: پیشرفت علمی در سایه بصیرت و هوشیاری ضمن کم اثر کردن تحریم‌ها، پدافند هوایی را در جایگاه برتر قرار داده که مایه غرور و مباهات همگان است.

وی با اشاره به اقدامات سازنده و اثرگذار کارکنان فنی و متعهد این نیرو در ارتقای توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات عملیاتی پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی و آمادگی رزمی نیروهای پدافندی شبانه‌روز در حال تقویت و ارتقاست؛ نیروی پدافند هوایی در برابر هرگونه تهدید احتمالی برخوردی قاطع و جدی دارد و در این زمینه هیچ‌گونه درنگی نمی‌کند.

سرتیپ صباحی‌فرد افزود: دشمنان باید بدانند که پدافند هوایی در دفاع از کشور و انقلاب کوچک‌ترین تعللی از خود نشان نداده و با تمام قدرت با آنها مقابله می‌کند، چون تربیت شده مکتب عاشورا هستند و با بهره‌گیری از این مکتب و الگو قرار دادن سیدالشهدا و شهدای کربلا، از هیچ قدرتی واهمه نداشته و به چیزی به غیر از شهادت فکر نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در سایه پیشرفت علمی است که یک کشور در عرصه جهانی ممتاز می‌شود، تصریح کرد: در نیروی پدافند هوایی توجه و اهتمام به آموزش، پژوهش، توسعه علمی و مهارت کارکنان از جمله راهبردهای اساسی است و این دانشگاه تلاش می‌کند به‌عنوان مرجع پدافند هوایی در نیروهای مسلح، پدافند ارتش را در تمام حوزه‌ها توسعه داده و توان و آمادگی رزم این نیرو را حفظ و ارتقا دهد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به به‌کارگیری تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چندلایه مرزهای هوایی کشورمان، اظهار داشت: توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش، عرصه را بر جولاندهی بیگانگان در منطقه تنگ‌ کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha