۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85220911
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدود ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در مراکز آموزش و پرورش گیلان اسکان یافتند

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار تابستان امسال ۹ هزار و ۵۰۸ مسافر فرهنگی از مراکز رفاهی و واحدهای آموزشی منتخب این اداره کل استفاده کردند.

محمد فائزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین پذیرش مسافر فرهنگی در شهرهای رشت، انزلی، تالش و آستارا بوده که در قالب سه هزار و ۱۶۸ خانوار در مراکز رفاهی و مدارس خود اسکان دادند.

وی بیان کرد: بیشترین مسافر فرهنگی نیز از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی از خدمات مراکز رفاهی و واحدهای آموزشی استان گیلان بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه اولویت پذیرش در مراکز رفاهی با فرهنگیان است، اضافه کرد: ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۴۰ سوئیت و ۵۱۲ تخت برای پذیرش مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده‌است.

وی درباره چگونگی پذیرش مسافران فرهنگی در مراکز رفاهی و مدارس گیلان خاطر نشان کرد: پذیرش در سوئیت‌ها و مراکز رفاهی به صورت حضوری است و برای اسکان در مدارس هم متقاضیان به ستاد مرکزی اسکان در مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان مسافران فرهنگی و مراکز رفاهی استان از اول مرداد ماه آغاز شد، اضافه کرد: این در حالیست که تابستان سال گذشته از تیرماه برای پذیرش مسافران اقدام شده بود.

تابستان پارسال ۵۸ هزار و ۱۲۹ خانوار شامل ۲۶۰ هزار و ۷۹۴ در مراکز رفاهی و مدارس استان اسکان یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha