۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85221053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه مهر بانشاط در ۶۸ مدرسه استثنایی کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- پروژه مهر با نشاط با شعار دانش‌آموز بانشاط، مدرسه پویا با توسعه عدالت آموزشی و مشارکت اولیا در ۶۸ (کد) مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی استان آغاز شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان روز سه‌شنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه مهر یکی از دستاوردهای مهم در برنامه‌های آموزش وپرورش است و با ابلاغ شیوه نامه و ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس استان آغاز شده و در حال اجرا است.

طالب محمدی با بیان اینکه پروژه مهر اقدامی مناسب در راستای شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان با نیازهای ویژه است، گفت: سامان دهی و آماده سازی امکانات و وسایل آموزشی، توسعه شایستگی‌های معلمان، ساماندهی مطلوب و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی و سنجش نوآموزان از اهداف مهم اجرای این پروژه است.

وی یادآور شد: مدیران مدارس نقش محوری در جلب مشارکت سایر ارگان‌ها برای همکاری بیشتر با مدارس و اجرای بهتر پروژه مهر در حوزه های مختلف آموزشی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

رییس آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز فضای بیرونی و داخلی مدارس، تبلیغ، اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی برای اجرای بهتر پروژه مهر آغاز شده است، گفت: هدفمندی و احساس مسئولیت مهری با نشاط را در مدارس استثنایی رقم خواهد زد.

وی تاکید کرد: کارگروه‌های مختلف باید با تمهید ساز و کارهای نظارتی بر اجرای مطلوب فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص کارکنان زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی هرچه بهتر مدارس را فراهم کنند.

پروژه مهر از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است که هر ساله در تابستان به منظور تمهید بازگشایی مطلوب و با برنامه مدارس در آغاز سال تحصیلی برای اجرا ابلاغ و در مدارس اجرایی می شود.

این پروژه از سوی وزارت آموزش و پرورش و ادارات کلید خورده و در مدارس اجرایی می‌شود وموفقیت آن در مسیر مطلوب برگزار کردن سال تحصیلی جدید، نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha