۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85221060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراض اهالی قره بلاغ مانع بهره برداری از باند دوم سه راه سلطانیه شد

زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه باند دوم محدوده سه راه سلطانیه تا خیرآباد در مرحله تکمیل است، گفت: اعتراض برخی اهالی روستای قره بلاغ مانع بهره برداری از این مسیر شد.

محمدرضا براتی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آماده سازی این مسیر جزو مطالبات بر زمین مانده اهالی شهرستان سلطانیه بود، افزود: آسفالت این مسیر و آماده سازی آن با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به مرحله تکمیل رسیده است.

وی ادامه داد: آسفالت مسیر ورودی به روستای قره بلاغ نیز جزو این پروژه بود که بهسازی و تکمیل آن با ۲ میلیارد تومان انجام شد ولی برخی اهالی مدعی هستند که این مسیر دسترسی، طولانی است.

این مسوول گفت: طراحی این مسیر بر حسب ملاحظات ایمنی انجام شده است و نمی توان از هر جای جاده ۲ بانده نقطه دسترسی داده شود.

براتی فرد با بیان اینکه با بازگشایی باند دوم سه راه سلطانیه تا خیرآباد، مسائل ترافیکی این محدوده حل و فصل می شود، گفت: طی چند روز گذشته به دلیل نصب نشدن جداکننده ها، چند فقره حادثه تصادف نیز در این محدوده به وقوع پیوسته است.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: امیدواریم این مساله اجتماعی به نحو مطلوب و با همکاری و مشارکت اهالی قره بلاغ حل و فصل شود.

قرار بود مسیر ۲ بانده سه راه سلطانیه تا خیرآباد استان زنجان هفته دولت امسال افتتاح شود و زیر بار ترافیک برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha