شهریاری: بین پرسپولیس و استقلال تبعیضی وجود ندارد/ دنبال لغو محرومیت مقابل النصر هستیم

تهران- ایرنا- رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ تبعیض بین استقلال و پرسپولیس وجود ندارد و برخی اتفاقات مدیریت صحیح باشگاه را نشان میدهد.

به گزارش ایرنا، حسین شهریاری در جریان مراسم عزاداری اربیعین حسینی اظهار داشت: اربعین یک حماسه حسینی است و این حماسه در روحیه ورزشکاران دارد. نه تنها ورزشکاران بلکه برای شیعیان قدرت ظهور و بروز شیعیان است. حضور در این مراسم اربعین اتفاق خوبی برای جهان شیعه است.

وی در مورد حل مشکل بازی در زمین بی طرف بین نمایندگان ایران و عربستان افزود: این اتفاق خوب بود. منتظر هستیم ببینیم کجا می توانیم میزبان باشیم تا این اتفاق رخ دهد.درخواست دادیم تا ببینیم کجا این مسابقه برگزار شود که هوادار بیاید.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آماده نشدن ورزشگاه آزادی تا بازی با النصر تصریح کرد: باید سوال کنیم اما تلاش می کنند تا ورزشگاه آماده شود اما نمی‌دانم اتفاقی رخ می‌دهد یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی در ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران انجام می شود،گفت: باشگاه تلاش می کند این اتفاق رخ ندهد. کمیته انضباطی کنفدراسیون به خاطر اتفاقی که در هند رخ داد این محرومیت را اعلام کرد اما باشگاه تلاش می کند تا این اتفاق رخ ندهد و محرومیت حل شود و این مسابقه با هوادار باشد. فدراسیون هم کمک می کند و باشگاه عزمش را جزم کرده این اتفاق بیافتد. باشگاه در یک سال اخیر مدیریت قوی در همه مسائل داشت. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

شهریاری در مورد اینکه علی خطیر مدیرعامل استقلال معتقد است تبعیض بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، گفت: این تبعیض نیست. این نشان می‌دهد مدیران پرسپولیس دقت در عملکرد و هزینه‌ها، پیگیری دارد و وقتی مدیریت خوب کار می کند دلیلی ندارد که کسی از تبعیض حرف بزند. آنها هم انسان‌های خوبی هستند و امیدوارم پیگیر باشند. این موضوع مدیریت صحیح در پرسپولیس را نشان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha