کشف خودروهای مسروقه حامل بار قاچاق در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

خرم آباد – ایرنا – کشف خودروهای مسروقه حامل بار قاچاق در خرم آباد و محموله های پارچه، چوب، سیگار و شکر قاچاق در سایر شهرستان ها، سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه است.

کشف خودروهای مسروقه حامل بار قاچاق در خرم آباد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۲ سارق در این شهرستان دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودروی مسروقه حامل بار قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی رازان خرم آباد حین گشت زنی های هدفمند در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی حامل بار مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: با دستگیری ۲ نفر در این رابطه، مشخص شد که خودروهای توقیف شده سرقتی می باشند و سارقان به سرقت وسایل نقلیه مذکور اعتراف کردند که در یکی از خودروها چهار میلیارد و ۷۰۰ میبلیون ریال انواع آچار آلات قاچاق کشف شد.

کشف پارچه قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: یک دستگاه خودرو سواری آریسان در این شهرستان توقیف و ۹ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ "جمشیدسیاه منصور" اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو سواری آریسان را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو، ۹ طاقه پارچه قاچاق جهت مصرف روکش صندلی و مبل کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

کشف چوب قاچاق در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: بیش از ۱۸ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "محمد بوستان افروز" اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه کاکارضا این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق از یک منزل شخصی مقدار ۱۸ تن و ۸۰۰ کیلو گرم چوب بلو ط قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۳۳۰میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کشف خودروهای مسروقه حامل بار قاچاق در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

کشف سیگار قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۶ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و چهار هزار و ۸۹۰ عدد قرص های روان گردان در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر پخش و توزیع سیگار و قرص های روان گردان توسط متصدی یک واحد صنفی در بروجرد، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضائی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از واحد مربوطه ۶ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار و ۴۸۹۰ قرص های روان گردان قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف شکر قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان توقیف و در این راستا ۲ تن شکر قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ "علی اسدالهی" اظهار داشت: ماموران انتظامی الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲ تن شکر قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان تحویل شد.

کشف خودروهای مسروقه حامل بار قاچاق در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

کشف کالای قاچاق درپلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مقادیری کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ " شاپور گراوند" اظهار داشت: ماموران در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سه دستگاه خودروی سواری حامل بار، مشکوک شدند و آنها رامتوقف کردند که در بازرسی از این خودروها ۹۴ عدد لوازم آشپزخانه، چهار هزار و ۶۸۰ عدد مواد خوراکی و ۴۰۰ کیلوگرم بادام قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی عنوان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند و برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده بیش از هشت میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha