معاون امور تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان در حکمی، معاون امور تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی استانداری گلستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی‌محمد زنگانه، براساس این حکم، «عارف کیانی» را به این سمت منصوب کرد.

استاندار گلستان همچنین در همین حکم، مسوولیت «دبیری ستاد اجرایی کاهش آسیب‌های اجتماعی» را هم به کیانی واگذار کرد.

در حکم صادر شده از سوی استاندار گلستان خطاب به کیانی آمده است؛ رعایت قانون‌مداری، پیگیری مسائل،‌ تنظیم برنامه‌ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی مدیرکل مربوطه و تحقق وظایف محوله مورد انتظار است.

هماهنگی و پیگیری برای اجرایی شدن سیاست‌های اجتماعی دولت با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، پیگیری و نظارت بر روند صدور پروانه فعالیت برای سازمان‌های مردم نهاد و انجام‌ بررسی‌های لازم در خصوص صلاحیت هیات موسس و دیگر ارکان این سازمان‌ها از جمله وظایف محوله مشخص شده در این حکم است.

ارایه راهکارهای تشویقی و ارتقای کیفی سازمان‌های مردم نهاد از طریق بسترسازی اجتماعی و هدایت منابع مختلف تخصصی دولت در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه از دیگر وظایف محول و مشخص شده از سوی استاندار گلستان برای این مدیر تازه منصوب شده است.

عارف کیانی که سابقه ریاست ادارات بهزیستی شهرستان‌های گرگان و کردکوی را در کارنامه خدمتی و مسوولیت‌های پیشین خود دارد، در بیست و سوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان مدیرکل بهزیستی استان گلستان منصوب شده بود که شنبه گذشته مصادف با یازدهم شهریور ماه سال جاری، از این مسوولیت تودیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha