استاندار فارس: شیعه همواره مظهر حرکت و دنباله رو حق بوده است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: شیعه در تاریخ، مظهرِ حرکت و دنباله‌رویِ حق بوده و نشان داده که بزرگترین مصیبت ها، نمی تواند او را زمین‌گیر کند.

دکتر محمد هادی ایمانیه در پیام خود آورده است: برای جامعه‌ای که کمال را در سایه‌ رهبریِ امام معصوم جستجو می‌کند و تمنای مدینه‌ فاضله‌ مهدوی دارد، اربعین، نشانه‌ شیعه و نماد تبعیت است.

وی ادامه داد: اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پس از ۴٠ روز عزاداری و گریه بر مصیبت آل الله، نماد حرکت است و سالهاست از پس تلاقیِ حضورِ جابربن عبدالله انصاری با کاروانِ اسرا در کربلا، به دنبال امام حرکت می کند.

استاندار فارس در ادامه پیام خود آورده است: بسیارند دلباختگانی که برای هم نوایی و ابراز ارادت به خاندان رسول الله، در هر شرایطی، تک تک یا گروه گروه، پای پیاده، رهسپار عتبه‌ حسینی شده‌اند تا لبیک گویان، حبّ حسین (ع) و برائت از ظلم و جور را در عمل نشان دهند، که؛ مَن أحَبَّ قَوما حُشِرَ مَعَهُم ، ومَن أحَبَّ عَمَلَ قَومٍ اُشرِکَ فی عَمَلِهِم.

ایمانیه افزود: برای جامعه‌ای که کمال را، در سایه‌ رهبریِ امام معصوم جستجو می‌کند و تمنای مدینه‌ فاضله‌ مهدوی دارد، اربعین، نشانه‌ شیعه و نماد تبعیت و تولاست که در آن، اجتماعِ محکم و قابل تاملی از قومیت‌ها، سلایق و سطوح جامعه، با رنگ‌ها، نمادها و نشانه‌ها، در تکاپوی تمرینِ عبودیت محض، عدالت، ارزش‌های انسانی، ظلم ستیزی، صلح، امنیت و وحدت هستند.

وی ادامه داد: اینجانب، ایام حزن اربعین حسینی را به دلدادگانِ خاندان عترت و مردم عزادار فارس، تسلیت عرض نموده، امید دارم که توسلات و عرض ارادت خالصانه‌ی شیعیان و همه آزادگان، مرضیِّ حضرت سبحان باشد ان شاءالله.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha