عبدی: تمرکزمان بر روی افزایش توان بدنی بازیکنان است/ آب‌وهوای اندونزی را شبیه‌سازی می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: در حال حاضر به دنبال افزایش توان بدنی بازیکنان هستیم و سعی داریم شرایط آب‌وهوایی اندونزی را شبیه‌سازی کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین عبدی با اشاره به برگزاری اردوی نوشهر خاطر نشان کرد: اردوی بسیار خوبی در نوشهر داریم،‌ در واقع پس از اردوی ترکیه در این اردو به کارهای بدنی بیشتری پرداختیم تا با آب و هوای تقریبا مشابه با اندونزی به تمرین و بازی بپردازیم.

وی‌ ادامه داد: روز گذشته با تیم امید نساجی بازی کردیم. بازیکنان ما زیر فشار بدنسازی هستند اما نیاز به بازی داشتند. حدود پنج نفر از بازیکنان مانند عرفان درویش عالی که تازه از مصدومیت رها شده‌اند را ترجیح دادیم به میدان نفرستیم تا سلامتی آنها تضمین شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان افزود: بازی بسیار خوب و پرچالشی بود و هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند. ما سه اردوی دیگر تا پیش از جام جهانی اندونزی داریم که امیدواریم بهترین عملکرد را در این اردوها داشته باشیم.

عبدی تصریح کرد: دوستان زیادی برای این اردو تلاش کردند و پرداخت کلیه هزینه‌های برگزاری اردو نیز از سوی این دوستان انجام شد که به سهم خودم و همینطور از طرف فدراسیون تشکر ویژه‌ای از آنها دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha