حضور زائران در مراسم جاماندگان اربعین با شکوهتر از پارسال است+فیلم

شهرری - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: امسال شاهد حضور باشکوهتری نسبت به پارسال در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین هستیم، زائران از صبح زود پیاده روی را شروع کردند.

محمد بشارت روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی جاماندگان اربعین به خبرنگار ایرنا گفت: معمولا هرسال شاید این بودیم که پیاده روی از ساعت ۱۰ صبح شروع می شد ولی امسال مردم عزادار و عاشق امام حسین (ع) از اول صبح پیاده روی را آغاز کردند و این شانه می دهد که هر سال این اجتماع عظیم اهمیتش برای مردم بیشتر می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری ادامه داد: امسال با وجود اینکه تعداد موکب های ما خیلی بیشتر از سال گذشته بوده است اما این حضور با شکوه مردم عزادار و عاشق امام حسین (ع) موجب شده است که این نگرانی برای ما پیش بیاید که خدایی نکرده نتوانیم آنطور که باید جوابگوی این همه عشق ارادت به خاندان اهل بیت (ع) باشیم.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی جاماندگان برای اولین بار، در اربعین سال ۱۳۹۲ با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان به صورت خودجوش از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد و پس از آن هر ساله بر عظمت این حرکت افزوده شد و از سال ۱۳۹۴ با ورود دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی این حرکت با برنامه‌ریزی و انسجام بهتری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha