۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85221853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اسدیه: امید به مردم برگشته است

۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85221853
امام جمعه اسدیه: امید به مردم برگشته است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه شهر اسدیه شهرستان درمیان گفت: امروز افتخار می‌کنیم که امید به ملت و جهان اسلام برگشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مصیب خزاعی روز چهارشنبه در دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم شهرستان درمیان اظهار کرد: در گذشته بخشداری در این منطقه بود که نمی‌دانست چه روستاهایی زیرمجموعه کاری اوست.

وی با اشاره به اینکه به کمک دولت سیزدهم بیش از ۲۰ چمن مصنوعی در این شهر افتتاح شده است گفت: مسئولان هوشیار باشند اجرای برخی پروژه‌ها در دولت‌های مشهور گذشته بیش از ۲ دهه طول می‌کشید در صورتی امروز این زمین‌ها به کمک دولت کار و کرامت در حال واگذاری به مردم است.

امام جمعه اسدیه با اشاره به فعالیت های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان درمیان افزود: تخصیص اعتبار برای دوبانده شدن جاده بیرجند - اسدیه مورد انتظار مردم بوده و نهضت آسفالت در روستاها در حال انجام است طوری که بیشتر روستاها کوچه بدون آسفالت ندارند.

وی گفت: ارائه این خدمات افتخار دولت سیزدهم بوده که امید است ادامه داشته باشد همین هفته قبل در روستایی با سه خانوار گازرسانی انجام شد.

حجت الاسلام خزاعی ادامه داد: سلام جوانان و نوجوانان را به سخنگوی دولت برسانید که در آغاز اغتشاشات در بین دانشجویان بود درخواست داریم این روند در بین وزرا برای حضور بین دانش آموزان هم ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در خطه مرزی ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد خناثان بخواهند در صف دشمن جنایت کنند یادآور شد: شهرستان درمیان ۱۲۰ شهید شیعه و ۴۵ شهید اهل سنت تقدیم نظام و انقلاب کرده و شیعه و سنی با هم انسجام و وحدت دارند.

امام جمعه اسدیه گفت: با همین اتحاد و انسجام انقلاب را با خون و جانمان حفظ و دفاع خواهیم کرد و خیال دولت از مردم درمیان راحت باشد چون امید به مردم برگشته است اما انتظار داریم دولتمردان و وزرا برنامه روزشمار برای پروژه‌ها قرار دهند تا دچار فرسایش نشود.

امروز چهارشنبه عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان - بیرجند - قاین - یونسی که در دولت سیزدهم تامین اعتبار شده است با حضور رئیس جمهور به طور رسمی آغاز شد تا طرح راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد در حوزه جغرافیایی خراسان جنوبی پس از سال‌ها انتظار مردم به مرحله اجرا برسد.

آیت الله رئیسی صبح امروز در پیاده روی دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی که از میدان آزادی بیرجند تا آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) برگزار شد نیز شرکت و در جمع عزاداران سخنرانی کرد.

سفر به شهرستان فردوس و دیدار مردمی در مصلی فردوس از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری است.

نشست با نخبگان و ائمه جمعه، علما و طلاب در بیرجند از برنامه‌های پایانی سفر یک روزه آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha